Призначений для:
1. Для підключення до електромагнітних форсунок у фазованих та попарно-паралельних системах упорскування палива. Дозволяє записувати сигнал одночасно з 4х форсунок, використовуючи при цьому лише один аналоговий вхід осцилографа.
2. Для підключення до первинного кола індивідуальних котушок запалювання. Дозволяє записувати сигнал одночасно з 4х котушок запалювання, використовуючи при цьому лише один аналоговий вхід осцилографа.
Комплект включає:
4х-канальний мішувач сигналів резистивний з дільником 1:100 - 1 шт.
Щуп-голка (червоний) - 2 шт
Щуп-голка (чорний) – 2 шт
Шістнадцять запасних голок
Примітка.
У резистивному змішувачі сигналів використовується резисторні дільники, тому на осцилограмі будуть відображені не абсолютні значення, а відносні, які залежатимуть від бортової напруги автомобіля в момент вимірювання та кількості голів, що задіяні.
Увага!
Хоча б один із підключених щупів має бути заземлений.
1. Для підключення до електромагнітних форсунок у фазованих та попарно-паралельних системах упорскування палива. Дозволяє записувати сигнал одночасно з 4х форсунок, використовуючи при цьому лише один аналоговий вхід осцилографа.
2. Для підключення до первинного кола індивідуальних котушок запалювання. Дозволяє записувати сигнал одночасно з 4х котушок запалювання, використовуючи при цьому лише один аналоговий вхід осцилографа.
Комплект включає:
4х-канальний мішувач сигналів резистивний з дільником 1:100 - 1 шт.
Щуп-голка (червоний) - 2 шт
Щуп-голка (чорний) – 2 шт
Шістнадцять запасних голок
Примітка.
У резистивному змішувачі сигналів використовується резисторні дільники, тому на осцилограмі будуть відображені не абсолютні значення, а відносні, які залежатимуть від бортової напруги автомобіля в момент вимірювання та кількості голів, що задіяні.
Увага!
Хоча б один із підключених щупів має бути заземлений.